Nevarebeka1 Kızlar normalde yatıracak yapıyordum acildeki hemsire ayakta yap dedi yaptım hepsini yuttu yani neresine kaçtı bilmiyorum hiö cıkarmadı burnundan bi saat sonra da su gibi kustu bildiğiniz su bebekler neden su kusar ki 3.5 aylık bu arada
Faddoli23 Nevarebeka1 hiç bişey olmaz zaten kusmus öyle bi durumda ey iyice cocougu pat pat wur sırtına
Toprak2509 Nevarebeka1 yan yatırıp yapacaksınız. Hem o tuzlu su birsey olmaz. Sıktogınızds da geniz inden boğazına gidiyor zaten
cemre_-34 Nevarebeka1 serum tuzlu su gibi zaten içine kaçması yutması bir sakıncası yok ki sen sağ sola yatırarak yap snra sırtına biraz vur snra aspiratorle çek
Pembecik Nevarebeka1 ben yatırarak hiç yapmadım bşy olur diye. Doktor ayakta yap dedi ben tutuyorum eşim burnuna fışkırtınce ben hemen eğiyorum burnundan geliyor. Başka türlü boğarım diye korkuyorum
cemre_-34 Nevarebeka1 acile bakma sen çocuk doktoruna da sor istersen birde her doktor bir olmayabilir ama ben dogdugundan beri bu yöntemle gdiyorum
tasyan Nevarebeka1 ayakta yapılmaz ki o yan yatırarak yapılır. Nereden de uyduruyorlar bazen bu acilde şaşıyorum yani..
Nevarebeka1 tasyan hatta orda da bi deliğine sıktığı cıkmadı dışarı niye böyle oldu dedim güya o delik acıkmış o yüzden çıkmamış diğer delil kapalıymış açılmış
Hemsireannis Nevarebeka1 ben 4. Aydan beri hep ayakta yada başını dizine koyuyurum kafası aşağı bakacak şekilde yapıyorum bazen çoğu çıkıyor bazen çıkmadığı oluyo endiselenecek bı durum yok aslında daha iyi temizleniyor burnu genzi
Julide00 Nevarebeka1 canım endişelenme aynı şey bizde de oldu başını bi sağa bi sola çevirerek yap ve parmaklarini kavis yapip bacağına yatir sirtina vur çıkarttığını cikartir cikartmadiğini hala hırıltı olduğunu düşünürsen hortumla çek ya da gelmese de bişi olmas ama ayakta veya öyle dümdüz yaptirma sana bir video onereyim YouTube : Uzm. Dr. Osman Gönülal İzotonik suyla burun açma yaz videosunu izle detayli anlatiyor kaçsa da bişi olmaz diyor 💞🥰
Nevarebeka1 Julide00 izledim canım bende öyle yapıyordum zaten onu örmek almıştım hemsire de öyle yapınca insanın kafası karışıyor bide böyle olması gerekiyor dedi yutunca o delik açık demekmiş sallıyor işte
Edalikuzusu Nevarebeka1 ilk iki ay yatırarak yaptık sonra kucakta yaptık yutsada bir şey olmaz korkmayın
Nevarebeka1 cemre_-34 sordum by şekilde yaptılar dedim bi deliğinden gelmedi yuttu dedim biz o şekilde tavsiye etmiyoruz dedi açıklamada yapmadı doktorlara soru mu soruluyor ki