4 senedir kek yapayım diyorum , fırında güzel kabarıyor ama çıkarınca sönüyor. Birde içi hep hamur kalıyor . Alt üst programda denedim olmadı , fanlıda çalıştırdım olmadı , sonuç hepsi aynı . Kabarmayan içi hamur kalan kek oluyor . Bütün olasılıkları denedim , kimisini fırını önceden ısıtıp koydum , kimisini ısınık fırına , Alt tarafı bir kek ama neden olmuyor anlamadım gitti. Allah rızası için bana yardımcı olun 😄