Beren1621 İyi akşamlar Bebeğim 1 ay 18 günlük Sol kolunu hep kendine doğru çekiyor, eli hem kıyafetinin içinde. Bu normal mi acaba?
Sedanindenizi Beren1621 Bir fikrim yok ama size yaptigi hareket anormal geldiyse doktoro danisin belko ultrason ister. Dogumda omuz cikikligi vs olmus olabilir . Allah korusun ultrasonla anlasilir.
Ohaezgi Beren1621 daha cok küçük kendini anne karnında hissediyor olabilir, ama sizin gözünüze normal gelmediyse doktora sorabilirsin. Sen daha iyi tanırsın bebeğini
Beren1621 Ohaezgi Ohaezgi zamanla düzelir dedim ama hiçbir gelişme yok. Anne karnida hissetse diğer kolu da öyle olmaz miydi acaba,bilemedim