Jamila Eşşeği sağlam kazığa bağlamak diye bi tabir var. Afedersiniz ama siz çayıra salmışsınız mevladan kayırmasını bekliyorsunuz. Bende sadece emziriyorum. 49.günümde adet olacağımı hissettim eşimi hemen eczane ye gönderip cerazette aldırdım adetimle beraber kullanmaya başladım. Ki 2 aylık olduk daha ortada herhangi bi ilişki durumu halen yok, tam iyileşemediğim için. İlerleyen zamanda olursa en azından hapın etkiler çoktan başlamış olurda kafam rahat eder diye nerdeyse ilk kutuyu yarıladım. Demem o ki bu zor bişey değil alın doğum kontrol hapı kullanın içiniz rahat etsin. Niye risk alıyorsunuz