SevdaNurumm Arkadaşlar eylülde oğlumu kreşe vermeyi düşünüyorum inşallah 🙏🏻 ozaman 3bucuk yaş olucak fakat tam gün olması cok fazla gibi geliyor bana.. Yarım gün daha makul gibi…. Kararszlk lar icindeyim🤦🏻♀️
Hepsiburada31 SevdaNurumm canım tam gün biraz ağır olmaz mi . Benim de inşallah eylülde 3 buçuk olacak yarım gun vermeyi düşünüyorum ama gene de kararsızım belki haftanın böyle 1 2 günü yolarim severse öyle devam etsin etmese de alırım 4 veya 4 buçukta veririm belki.sizde ilk yarım gun başlatın önce bakalım nasıl olacak ondan sonra da bakarsınız tam gün fikrine
Zeyno111 SevdaNurumm Bana fazla gelmiyor 3 yaşta tam günle başlayacağız evde daha çok babaanne ananne sıkıldı çocuk orada bir sürü arkadaş etkinlikler oyunlar 🥰İçinize sinsin diye oryantasyon 2-3 hafta bakarsınız genelde tam güne çevriliyor zaten
Baby_Mila SevdaNurumm yani yaşı tam güne uygun aslında ama yeni başladığı için tam gün ağır gelebilir adaptasyon sürecinde kendi istekli mi benim kızım 2.5 yaşında istekli kuzeninin kreşe yarım gün deneme amaçlı gönderdim sorun çıkarmadı mesela
SevdaNurumm Hepsiburada31 ahhh canım aynen öle kıyamıycam hic tam güne… Sanki böle benden ayrı büyüycek gibi gelicek… Yarım gün bakıyorum fakat baktığım kurumsal okullarn hepsi tam gün malesef 🤦🏻♀️ ben de bilemedim
SevdaNurumm SedaMeyra evet ama cok kücük değil mi ya… Ben mi kıyamıyorum bilmiyorum… Mesela 5 6 olsa evet tamam dicem ama nebilim. Daha sanki minicik kuzu
SedaMeyra SevdaNurumm kiz8m 3 yasinda 8-3 gidiyor okula. 20 aylikken okula basladiginda 8.30 -17.30 gidiyordu emiyordu bide o zaman. Benjm kizim icin uygundu. Eger cocugunuza tüm gun uyuyorsa tercih edebilirsiniz. Yarim gun yeterli gelmez bence