akillibidikcgty bu tip durumlarda mama vermenize gerek ypk. Bebeğiniz sadece aç olduğu için emmiyor. Anne karnından sonra dış dünyaya uyum sağlamak için güven duymak için emiypr. Sizin koku ve kalp sesinizi duymak için memede olmak istiyor. Bu dönem emme refleksinden ve bu nedenlerden dolayı aç olsa da tok olsa da sürekli emmek isteyecektir bu aç olduğu değil gayet normal olduğunu gösterir. 45 emzirdiyseniz sütünüz varsa mama için acele etmeyin. Kiloyu da hep aynı yerde ölçtürün fatklı yerlerde farklı ölçümler çıkabilir. Bez sayısı gayet iyi sütünüz yeterli demektir bu.
Güle güle keyifle büyütün
sevgiler