Bebeğime sütümü sağarak veriyorum mama takviyesi de yapıyorum ama sütümü içmek istemiyor bir kaşık mama atınca içtiğini fark ettim bunun zararı olur mu danışma hattını aradım ama geç kalmışım sabaha kadar beklemem lazım aranızda yapan var mı bunu? Mesela mamayı hazırlarken içine azıcık da anne sütü katsam nolur?