Kızlar Cumartesi sabah 9.30da sınavım var en fazla 2 saat sürer girmeden kızımı emziricem acıkırsa diye de şu an sütümü sağıyorum 30 ml çıktı 3 aylık bi bebeği doyurmak İçin yeterli olur mu sizce yoksa daha fazla sağayım mı? Bir de buzdolabının alt kısmında cam kavanozda saklasam hemen bozulur mu yoksa yine de buzlukta mi saklayayım nerden baksanız 2.5 gün var sınavıma?