SedaMeyra bebii davanda haklısın 1 yil parani da biriktirmissin ama o oblari yemis. Valla ben ümügünü sıkarım
AgentMom Sariiannee arkadaşım daha ocakta meme estetiği yaptırdı. 20 bine. Ben arkadaşın eşine bu kadar bel bağlamasına yazdım. Kendi maaşını koysun kenara ve adamın burnundan da fitil fitil getirsin. Adamın parası var dışarda yiyip içip geziyormuş.
Merveee34 bebii ya bizimde tam tersi .. 4.bebeğimi emziriyorum haliyle baya deforme oldu 😑 eşim şikayetçi değil ama ben memnun olamıyorum 😆Suan süt dolu olduğu için fazla kötü durmuyor ama emzirme bitince fosss 😂😂
Dilaylaa Kız bunu niye sakladın ki bizden 😅 benimde memelerim küçük 😂 ama mutluyum. Senin meselene gelince bence eşinin yaptığı yanlış evet ama bu kadar da kendinizi harap etmeye gerek yok bence, memnun olmayan o sizi kandıran da o.