Wisee114 Arkadaşlar bebegimde 2 gündür huzursuzluk sürekli ağlama vs var . Bugünde kakada ip gibi siyah şeyler var neden olur bi bilginiz var mı? Muz falan yemedim. Ek gıda döneminde de değil sadece anne sütü ile besleniyor. Yorumlarınızı merakla bekliyorum
goktugmom_061220 Wisee114 Merhaba. Bağırsak kurdu olduğu zaman öyle siyah ip gibi şeyler olur kakada. İhmal etmeyin
cemre_-34 Wisee114 acaba kıl olmasın siyh ip gibi dediğiniz kıla benzeyebilir kıl yutmustur kaka da cikivermistir
Wisee114 Egeanul bağırsak enfeksiyonu falan değildir değil mi? Dün baharatlı biseyler yemistim ondan cekiniyorum :(((
Egeanul Wisee114 enfeksiyon böyle olmaz şüpheleniyorsanız bi götürün doktora ya da özele götürüyorsanız fotoğrafını doktorunuza atabilirsinz