5 aylığız.Gece beslenmesini hangi saatlerde yapıyorsunuz? 9da uykuya geçiyor bebeğim sabah da 8de uyanıyor en son. Uyku eğitimine dün başladım hedefim beslenmesini düzene sokmak çünkü saat başı emmeye uyanıyor. Dün gece 11.30 da rüya öğünü yaptım ilk kez uyanmadan doyurdum sonra gece 3te kendisi uyandı tekrar emzirdim. 4 buçukta ve 6da yeniden uyandı. 6da beni çok zorladı dayanamadim ve emzirdim. İki beslenme mi daha uygun olur tek beslenme mi 🤔 ve çok emmek istediği zaman nasıl davrandiniz neler yaptınız tecrübeli anneler yardım edebilir mi 🙏