berilgok biberonu da dahil edip iyice yakmayın kafayı 😂 benim bebeğim de biberon asla almıyor. Korona olduğunda memeyi ciddi anlamda istemedi. Her şeyi denedik. Almadı asla. Emziği bıçak gibi kesin. Alışkanlık edinmemiştir çünkü henüz beyni kayıt almıyor. Emziğini özlemez. Uykuda emzirin, uykuluyken emzirin. Uyanıkken teklif edin ama zorlamayın. Zamanla düzelir 🤍🤍