Bugün markete gittiğimde kıza sordum cuma günü bebek ürünleri geliyor sabah geleyim dedim kız da bana ya abla şok oldum dolu dolu ürünler gelirdi dedi her cingirak vs. 3 er adet gelmiş şaka gibi dedi ayirirdim ama yasak koydular dedi kız iyi idi sohbet ettik öyle bende nasıl heves etmişim hadi gitsem desem keps aldım hangilerini alacağımı orda sasirmamayim diye ama onu alana kadar diğerine saldırırlar boşuna gitmiş olacağım yaaaaaa üzdü beni 🙅♀️