Eyluleslem Iyi aksamlar arkadaşlar benim 3 aylik kizim var daha ilk bebegim bugun ilk kez kakasinda peynir parçacıkları gibi şeyler vardı neden oyle oldu yardımcı olurmusunuz hasta mı oldu acaba
Canderinsumeltem Eyluleslem meraba canım postunu görünce yazmak istedim benim bebeğimdede var aynı parçaçıklardan normalmiş bende sabahtan beri onu araştırıyorum korkma 👍😊
Janss Eyluleslem Sindiremediği yağlar onlar annesi,tehlikeli bir durum değil endişe etmeyin . 😌 Kaka rengi normal sadece beyaz parçacıklar var değil mi ?
Omerinannesi34 Eyluleslem bizimki benim sütüm yağlı diye öyle yapıyor takılma 😂doktorda da normal dedi
Ayb Eyluleslem Canderinsumeltem merhaba annesütü ile beslenen bebeklerde kakada beyaz parçacıklar normaldir. Sorun olduğu anlamına gelmez. Kakanın tamamının beyazlaması soruna işaret eder. Sevgiler