Meraba anneler kızım 33 aylık bugün ağlayarak geldi ve burnuma peçete girdi diye ağladı baktım başta bişey gorunuyodu sonra çıkarmak için ince uçlu bişey aldım o an burnunu çekti ve ordaki şey gitmişti..boğazına mi kaçtı yoksa orda mi kaldı bilmiyorum..burnunu çektikten sonra anne gitti dedi boagazina geldi mi dedim ağzına yok dedi ama korktuğu için mi öyle dedi kestiremiyorum napabilirim doktora goturmeme gerek var mı