Kendime karışım içecek yaptım içersinde muz, kivi, bal, pekmez, ceviz, fındık, tahin helva, zencefil, tarçın, süt var. Kayınvalideme de bir bardak verdim. Ben içerdeyken 2 aylık bebeğimin emziğini bu içeceğe banıp vermiş. Pimpirikli bi anne olmak istemiyorum. Ara sıra bala falanda banıyor çok verme demiştim ama bu defa sinir oldum sadece anne sütü veriyorum ben ona su bile vermiyorum. Yanlış mı düşünüyorum boş mu vereyim, ufacık şeyden ne mi olacak??