Basak2811 Kızlar merhaba bu ayın başında adet oldum.Ve dünden beri çok yoğun kanamam var parçalar da geliyor.birde bu ay ertesi gün hapı da kullandım ondan böyle olmuş olabilir miyim?
goktugmom_061220 Basak2811 Hamile olmadığınıza emin misiniz? Düşük olabilir mi? Parça geliyor diyorsunuz.
-_-hUysUzvetatlikadin Basak2811 o haplar saçma sapan zamanlarda kanama yapmıştı benide. Ama eğer çok bel sırt kasık ağrın varsa düşük olabilir.
crazymommy Basak2811 Ertesi gün hapından olabilir bende içtiğim de parça parça geldi dedim noluyor içimin etlerini parçaladı galiba 🤔🤭🤣
Basak2811 goktugmom_061220 bu ayın ortasında ertesi gün hapı kullandım ondan erken adet oldum diye düşünüyorum Ama aklimada düşük yapıyorum diye de geldi valla
Basak2811 -_-hUysUzvetatlikadin yok ağrım fazla da yok da sadece kanamam biraz fazla gibi geldi bana birde halsizlik var
goktugmom_061220 Basak2811 İnşallah öyle bir şey yoktur 🙏 Doktora gidin en azından kafanız rahat olsun
-_-hUysUzvetatlikadin Basak2811 tabi bi doktor kadar bilemem danışmanda fayda var ama o haplar bünyeden bünyeye çok değişiyor beni mahvetmişti kanama anlamında