Ben dokusunun anne memesine benzediği için bibs emziğe alıştırdım çocuğu etrafımında zoruyla. Emziğe alıştır bak rahat edersin gibi gibi şeyler. Önceleri bebeğim almıyordu emzik neyse iyi kötü alıştı ama alışmaya başladıkça mememi reddetmeye başladı şimdi tamamen bibs emziğe bağımlı oldu ve beni emmek istemiyor uyutup uyku arasında emzikle kandırarak emziriyorum. İşin en kötü yanı ise biberon da almıyor sizce emzikten dolayı mı neden bi çocuk memeyi reddetse bile biberon almazki. Artık her öğününde uyutup emzikle kandırıp onu ağlayarak zorla beslemekten çok yoruldum yardım edin 😞