Yasemin38 Pamuguum normal canım çenesi yorulduğu için dinlene dinlene emer. Sık sık emzir zamanla alışır. Sen beslenmene dikkat et bol bol su iç ve sık sık emzir saat gözetmeksizin çabuk doyar çabuk acıkır bu dönemde😊açlık kan şekeri düşmesin
Pamuguum Yasemin38 normalde iştahlı olan ben lohusa dönemi iştahsızlık oluyor agzimda çoğalıyor hersey yemek istemiyorum . Ne diyeyim insallah bol bol güçlü güçlü emer bol bol sütüm olur dua edin anneler lütfen.
Kder01 Pamuguum ağladım hep aç kaldı diye evdekiler de sakinleştirdi beni umudum vardı sütüm gelecek dedim çok şükür geldi
Pamuguum Kder01 yani 4 gün boyunca aslında emiyor muydu bebeginiz emme gücü nasıldı Emmesi iyiydi ama sutunuz mu azdi
Kder01 Pamuguum valla emmeye çalışıyordu hep suan ki gibi değildi daha öğrenmemişti ama yine de emiyordu sütüm de yoktu yine emiyordu zaten teni doğan hep uyur bi kac gün yorgunluğu vardır sonra kendine gelir acıktığını anlar emmesi güçlenir sen yine de rezene ve kimyon çayı iç sütünü çoğaltır ben çözümü onlarda buldum
Pamuguum Kder01 içerim canım emmesi çok zayıf bazen aldığında sutu memeden çekmiyor bile . Az öncede saatlerce uğraştım ağladı almadi
Kder01 @Pamuguum#@ memenden uyuduğunda uyandır topugunu gıdıkla yanağına dokun huylandır bi şekilde hafifçe ondan sonra emzir 20 dakikada bir sütun de gelmeye başlar o emdikçe göğsüne uyarı gidiyor ne kadar çok emerse o kadar çabuk gelir