shining_star Kızlar merhaba doğumdan sonra böyle baş parmagimin yanında morluk oldu ve birşeye değince agiriyor çorap giyince ayakkabı giyince çok agiriyor doktora gitmedim henüz internetten araştırdım öyle gözüküyor yaşayan varmı ne gibi çözümler buldunuz üstelik bebeğim 4 aylık ameliyat olamam bı gün fLn basilmiyormus üstüne galiba bize bakack kimse yok daha kolay ve devmli çözüm önerisi olan varmı ??
annediyebiri shining_star soğanı suda kaynatıp sarmıştım ben sıcak sıcak sonra o kısım yumuşadı kaldırdım tırnağı pamuk koymuştum arasına. Doktora gittiğim de bana sirkeli ılık suda beklet ayağını dedi ben bu yöntemleri demedim deyince tırnağı kesiyim boydan boya dikiş atıyım tırnak yatağı küçülür dedi. 1 hafta yürüyemezsin deyince yaptırmadım. Birde başka bir yöntem var tırnağın orta kısmını kazıyorsunuz bir nevi tırnak inceliyor basınca kenarlara baskı yapmıyor. YouTube’da videosu var
Goktugbey shining_star merhaba batan tırnak yerini tırnak çakısı ile kaldırıp arasına incecik peçete ya da pamuk koyun
Berenhanim shining_star batan tırnağı ordan çıkarınca ancak rahat ettim biraz canım yandı ama kurtuldum o dertten
shining_star annediyebiri 4 aylık bebekle hicbirsey yapamıyorum ama artık arada kanamaya faln başladi ne yapacağımı bilmiyorum safra kesemde ayrı taş var onun için ameliyat olmam lazım faln
koalaninannesii annediyebiri hayatımda olmamıştır böyle bir şey benimde doğumdan sonra başıma geldi 2 kez oldu tırnağın o kısmını kaldıttırıyorum yumuşayınca suda falan kesiyorum birde kimyasala mahsur kalınca tekrarlıyor öyle okudum mesela banyoda veya deterjanla banyoyu yıkıyoruz falan çamaşır suyu değiyorya onlarda tetikliyormuş aklınızda bulunsun birde pedikür yapıncada düzeliyor
2cocukannesi__ shining_star ayak padolog var tel takıyorlar ayda bir kez gidiyorsun benimde var gitmeni tavsiye ederim
Haffuse Bi kuafore git pedikur yaptir, orada batan tirnak cikarilirsa, cok rahat edersin, ve batiklarda oyle hemen oparesyon yapilmiyor, muhtemelen basittir senin batigin, Bundan sonra kendin kesme, hep kuaforde kestir…
shining_star Haffuse bn henüz doktora gitmedim emin değilim ama büyük ihtimalle tırnak batması bazen çok sert birşeye değerse kanıyor ve agriisi var
Selma_K shining_star Bende de dogumdan sonra oldu kilo alinip verildigi icin oluyormus.Bir sag tarafindan batıyor bir sol tarafindan batıyor dipten kesmiyorum artik tırnak ucu etin disinda olcak sekilde uzun birakarak kesiyorum bir tık daha iyi gibi .
masal2323 shining_star eşim doktor ilaç ile geçmedi batan tırnağı aldırdım gene de geçmedi yarın tel taktırcam hastane de takılmıyor güzellik merkezleri takıyor ayak ile ilgilenen güzellik merkezleri
Littlebird shining_star bir yere çarpmazsa ya da biri üstüne basmazsa sorun yok ama yam anlamıyla geçti diyemem
Berenhanim shining_star tırnak makası törpü cımbız birde kaş makası şeklinde tırnak makasım var.Törpüyle batan yeri çıkardım o dediğim makasla dipten kestim tamamen cımbızlada kopan tırnağı yerinden çıkardım.muhtemelen iltihap vardır tırnağınızda canınız biraz yanar ama ben ancak bu şekilde kurtulabildim.Daha sonra o bölgeye pamuk koydum tırnağında altına girecek şekilde