Selam bayanlar. Bu bebek arabasını almayı düşünüyorum. Kullanan var mı. Bugün minico da gördüm,hoşuma gitti. 1.600 liraydı. Trendyolda vs 1.050 1.250 segmentinde.. İlk bebeğim pek fikrim yok neyine dikkat etmeliyim. Çift yönlü bir araba. O güzel kızım 1 yaşında tam. Kafamı karıştıran şey şu. Tutma yerinin birleşik olması güzel mi kullanım açısından. Yoksa ayrı ayrı mı olmalı baston arabadaki gibi. Yeğenimin ayrı ayrıydı hiç süremezdim. Yorumlarınızı bekliyorum. 💫😘