Hanımlar merhaba bir kaç gün önce oğlumun mama içmediğine dair bi post açmıştım ama dün bişi farkettim ki dolaba sağıp koyduğum süt vardı onu da içmiyor yani oğlum memeyi emmesine emiyor sös biberonla mama veya anne sütü vermek istediğimde geri itiyor yani bildiğiniz elimi itekliyor içmek istemiyor ve bu birden bire oldu 2-4 gündür bu şekilde acıkıyor kıyamıyorum çünkü dürümün onu doyuracak kadar yeterli olduğunu düşünmüyorum açlıktan ağlamıyorsa ama kucağıma falan aldığımda ağzıma yüzüme saldırıp resmen emmek istiyor ta neden olabilir aceba meme reddi falan duydum ama biberon reddi de ilk kez duyduğum bişi. Tabi meme reddi yaşayacağına onu reddetmesi belki iyi bişey ama doymuyor karşısında çıngırak bilmem ne çalıp oyalarak içirmeye çalışıyorum bazen alsad a genel anlamda almıyor . Anne sütü buzlukta üç ay saklanabiliyor için yaklaşık iki ay önce kadar buzla anne sütü koymuştum maması az Kaldığı için 5.06 gün önce onu çıkarıp geçirmiştim tadı ve kokusu iyi değildi acaba ondan dolayı mı reddediyor anlayamıyorum ama bodrumdan 2.03 gün sonra falan biber onu reddetmeye başladı🤷♀️