Seydakadir Merhaba hanımlar 13 aylık bi bebeğim war emziriyorum hamile olduğumu öğrendim daha doktora gidemedim emzirmeye dewam edilmeli mi bilen war mı başına gelen
birfincantuzruhu Seydakadir bu konuda genelde emzirmeye devam edilmeli deniyor. Benim arkadaşımın cocukları arasında 1 yas var tam. Hamileyken de emzirdi. Sonra doğurdu ikisini de emzirmeye devam etti 😂