BurcuEbb ben en çok Arı mamadan memnun kaldım hem pişiriliyo hani digerleri gibi sıcak suyla yapilmiyo o yönden içime sindi bende çok erken basladim bu mamaya şuan 20 aylik ikizlerim hala geceleri arada bundan yediririm tavsiye ederim her çeşidi çok güzel şifa olsun 🤲☺️