Delibirhatunn Bebeğim 2 yaşına girmek üzere. Yatak odasında beşiğinde uyuyor. Ben salondayken falan odada kesintisiz uyuyor ama ben uyumak için odaya girdiğimde saat başı uyanıyor. Bu yüzden beşiğini başka odaya taşımak istiyorum. Sizce zor olur mu? Yapmalımıyım?
meskub Delibirhatunn bende oğlumu iki yaşında ayırmıştım hiç zorlamadı direk odasını sahiplendi deliksiz uyumaya başlamıştı
Kusannesi Delibirhatunn kendi odası var mı? Benimkide 2 bucuk yasında benimle yatıyor artık odasına geçirmek istiyorum niyetlendim bakalım
Ecrinbzkrt Delibirhatunn 22aylık benımle yatıyor ne bıleyım tedırgınım ayıramıyorum cunku 2-3kez suya kalkar ben yanında olmuyayım aglar
Kusannesi meskub emiyor muydu? Benim oglum emiyor gece sürekli nasıl olacak bilmiyorum bıraktıramadım memeyi
Delibirhatunn Ecrinbzkrt Kusannesi benimki de emiyor. Sürekli uyanıyo ama emzikle de kandırıp uyutabiliyorum. Bugün ayırdım odasını, biraz zor uyudu ama bakalım 🤷🏻♀️