Bugün Ramazan temizliği yaptım. Camlarımı sildim, tül ve perdeleri yıkadım. Sarı yumoş lilyum yumuşatıcı kullanıyorum. Ev efsaneee kokuyor Şuan. Nasıl anlatayım buram buram çiçek kokuyor… Ama yumuşatıcı kokuları en fazla 3-4 güm gidiyor sürekli havalanan evlerde. Bende 8 aylık hamileyim. Kokular inanılmaz cezbediyor beni. Güzel kokunun hastasıyım. Gezerken yumoş oda spreyine denk geldim. Kullanan var mı? Kalıcı mı kokusu?