ankarahanimefendisi Hanımlar 7 haftalık hamileyim. Mide bulantım var ama bugün ilk kez kustum hafif hafif ip gibi akıntıma karışık kırmızımsı kan görüyorum. Çok tedirgin oldum lütfen yardımcı olabilir misiniz? Ultrasonda kese ve bebek görünmüştü en son gittiğimde 😦
SeninAnnenBirMelektiYavrm ankarahanimefendisi kanama görüldüğünde doktora gidilmeli ki müdahale edilsin
Tiredmomy ankarahanimefendisi Benimde çok kanamam oldu hatta parça parça düştü normal kabul edilmiyor tabi kanama her fırsatta gittim doktora bi sıkıntı olmadı biraz zorlandıysanız ondan da olmuş olabilir
Mucize_ ankarahanimefendisi kan varsa doktorunuza danışın hatta acil gidin. Ben düşük yaptım 2 kere. Her kan yerleşme değil her kan düşük de değil gidin netleştiren hiç beklemeden
ankarahanimefendisi Tiredmomy eşimi bekliyorum gelecek birazdan. Ne yapacağımı bilemedim buraya yazdım bende. Yani o kadar az bir kan belli olmuyor nerdeyse ama inşallah bir şey yoktur insan telaş yapıyor
Oldugugibibiri ankarahanimefendisi yerleşme kanaması olabilir. Bende olmuştu. Ama ilk günler zigotun yerleşmesi esnasında olur. Sizinki 7 haftalıkmış. Ben 10. Haftada ayak bileklerime kadar akan kanla acillik olmuştum. Düşük tehdidi.
AntiSosyallKelebek ankarahanimefendisi Gebelikte kanama normal görülür ama doktora bilgi verilmesi gerekir canım yoğun olmadığı için sanmıyorum kötü birşey olduğunu .
AntiSosyallKelebek ankarahanimefendisi :) yoğun kanamadan endişe edin ama dediğim gibi az çok mutlaka doktorun bilgisi olmalı
2prenss_annesieliff_ ankarahanimefendisi pazar gunu benimde oyle geldi bende yarin 12 haftalik oluyorum dusuk tehliken var dedi ilac verdi bir hafta yatacaksin sonra kontol e gidecem sende git cnm acil e
2prenss_annesieliff_ ankarahanimefendisi evet bakti kalp atisi var dedi hareketleri de guxel dedi haftaya cuma gunune randevu bulabildim bugun de kesildi lekelenmem ilaci icmeye devam ediyorum