selosunannesi Kixlar.cok çeşit var yazlık almak.isyiyorum ama.kupaklari biraz açık hem onlar kapansın istiyorum.dort aylık bı ksc kere aldım büyük geldi kulağını kapatıyor ama geniş yapmışlar çıkıyordu var mı önerdiğiniz
Boncuk21 selosunannesi trendyoldan pembem bandanadan aldım . Kızım 4 aylık . 2 aylıktan beri kullanıyorum