Merhaba anneler :) Ben doğum kilolarımı verdim fakat emzirme döneminde sürekli acıktığımı farkettim sürekli biseyler yedim kilo aldim. Simdi diyete başlamak istiyorum ama emzirdikten sonra inanılmaz derecede tatlı yeme ihtiyacı içine giriyorum. Ne yapmak lazım? Böyle bir sorunu olan varmı