Klyldrm Arkadaşlar bebeğim 1 ay 19 günlük her emdiği zaman büyük tuvaletini emerken yapıyor, ya bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi anlamadım bu şekilde olup doktoruna danışan var mı? Kilosu 4 buçuk, yaklaştı 3 kilo doğup 2700 e düşmüştü
Glsn7581 Klyldrm tuvaletini yapar annesi normal bebekler beslenirken yapar tuvaletini.daha çok çiş yapar.
Glsn7581 Klyldrm benimki bir aya kadar öyleydi bir ay sonra büyük tuvaletini yapsın diye dua ediyordum bir hafta bekliyordm
Glsn7581 Klyldrm boşuna ev ham yapıyorsunuz tuvalet yapıyor kilo almaz tuvalet yapmıyor kilo alır mantığı yanlış.beslenmesi sessizde protein ağırlıklı besleniyorsanız alır kilo