Sulee_ Bebelac gold kullanıyoruz yarın tam 6 aylık olacak kızım 2 noya geçmelimiyim yoksa doktor kontrolünde doktor mu der ikiye geç diye kafam çok karışık maması yok bugün mamaya almaya gideceğim iki mi alayım