SukranUras Merhaba kızlar. 2 normal 1 erken gebelik testi yaptım. 3ünde de ikinci çizgi hayalet varla yok arası. Fotoğraf ekleyemedim. Emin olamadım ne diyosunuz 🙄
Cennet-Eserr SukranUras benimde çok silik çıkıyordu testlerim bekledikçe ikinci çizgi netleşiyordu ama ikinci çizgi silikte olsa pozitif olarak sayılıyormuş
SukranUras lilosbebek inanılmaz silik de olsa yine pozitif midir 🤭 reglim 3 gün gecikti ama normalde de düzenli değil zaten. 4 yaşında oğlum var ve bu aşşşırı silik çizgiler çok tuhaf hissettirdi. Emin olamadığımdan ümitlenmek de istemiyorum 🤷🏻♀️
Angelll35 SukranUras benimde hayalet çizgi vardı hatta o kadar hayaletti ki eşim görememişti sana öyle geliyor demişti sonuç kızım 1 yaşında🙏🏻
SukranUras Angelll35 allah bağışlasın. Ben oğlumda 1 test yapmıştım net 2 çizgi vardı. İlk defa silikle karşılaşınca tereddütteyim
SukranUras Cennet-Eserr bütün ışıklarda denedim beyaz ışık sarı ışık gün ışığı telefon flaşı 🤭 bimtık daha koyu olsaydı emin olurdum ama o kadar silik ki
SukranUras Birkullanici yarın tekrar yapacağım gün aşırı koyulaşıyormuş gebelik varsa. Bakacağız artık 🤷🏻♀️
VERA19 SukranUras https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
SukranUras VERA19 an itibariyle 5 test yaptım hepsinde var ikinci çizgi ama hepsi silik. Eczacımız kesin var gebelik ama 4 5 gün sonra kan ver her şey netleşir dedi. Bakalım hayırlısı 🌸