Göbeğimden dolayı sezeryan yerim katlanıyor enfeksiyon olacak diye çok korkuyorum ağrılarım da var 19 gün oldu ama 3 gündür ağrım var göbeğimin katlanmaması için ne yapmalıyım böyle olan varmı hava almıyor hiç canım sıkılıyor hiç iyileşmeyecek gibi geliyor