Benim 3 yaşında yaramaz bir oğlum var bir de 11 aya yeni giren bir bebeğim şu zamana kadar hiç sorun yoktu küçüğü yedir doyur uyut geçiyordu zaman ama şimdi küçük de oyun istiyor derken büyük oğlum son 1 aydır iyice beni zorlamaya başladı küçük oğlumu uyutmuşum an direk onunla oynuyorum küçük uyanınca da ikisiyle birlikte oynuyorum ama şöyle bir sorun var ben herhangi bir işle uğraşıyorsam veya küçük bebeğimi uyutuyor yemek yediriyor yada bir şeyler öğretmeye çalışıyorsam büyük oğlum sürekli eve zarar vermeye başlıyor duvarda asılı aynayı aşağı çekiyor yastıkları yere atıyor yada köpeğin su kabına atıyor evde bitkileri hep söküyor yada mutfağa gidip eline geçeni yere atıyor kardeşini kıskanıyordur dedim ve ondan ilgiyi kestim bir de öyle deneyeyim diye ama yok başka bir şeyle de uğraşsam çocuk sürekli etrafa zarar veriyor avizeyi çekiyor diğer lambaların içine elini sokuyor falan derken ben sinir krizi geçiriyorum göz hizasına inip konuşmayı denedim time-out denedim bağırmayı denedim ceza bile verdim ama yok hiç bir şekilde beni dinlemiyor artık çok bunaldım ikisine birden yetemiyorum büyük bir dakika kendi başına oynamıyor oynadığı zamanlarda da hep bir şeylere zarar veriyor yıldım artık psikoloji denen şey kalmadı bende pedagog time out önerdi ama o da artık işe yaramıyor bana bir çözüm önerin lütfen ne yapacağım ben bu çocukla