Mirbey2021 Kızlar selam doğum yapalı 6 ay oldu adetim bugün ile birlikte 4 gün gecikmiş olacak hala test yapmadım , ama korktuğum şey varsa bile hamilelik sezerayn olduğumdan ötürü zor geçeceğini biliyorum , bu durumu yaşayan var mı?
Ay-nur Mirbey2021 ben sezaryen dogum yaptim 8 ay sonra hamile kaldim 2.hamile kolay gecti benim için hicbir sıkıntı yok
Leylaa_ Mirbey2021 Düzensizlik olabiliyor benim de 20 gün geçti test yaptım negatif. Stres yapınca da olmuyor 😂
Ay-nur Mirbey2021 korunmadim 2.olursa olsun demistim ara sira korunuyodum bazen korunmuyodum 8 aylikken hamile kaldim dikis yeri agri oldu ilk dogumu gibi 2 gun toparladım hastaneden cikinca iyi hissediyodum hergun yuruyus yapa yapa toparladim su an 4 ay oldu dogum yapali cok şükür agrim var
Mirbey2021 Ay-nur demek istediğim hamile süreciniz içinde normal yaşantınızda dikiş yerinizde ağrı oldu mu hiç