Kizlar iyi akşamlar. Birbuçuk ay önce normal doğumla baslayip sezeryanla dogum yaptım. 40 cikincaki kontrolumde doktorum rahimde kan birikintisinin kaldigini soyledi. Rahim kasilmasini saglayan bi ilaç verdi. Icinde sütün kesilmesine sebep olablir fln yaziodu sütümü de gercekten azalttı gibi hissettm 3 gün bile icemedim bıraktım. Bi hafta sora yani dün kontrole tekrar gittim. Zaten kanamam falan da gelmemisti. Hala ayni duruyodu kanama. Doktorum vajinadan bi ilaç verdi. Sanci yapablir ddi. Sanırım o da kasilmaya sebep veren bi ilacti. Ama ne sancim oldu ne yine kanamam oldu. Doktorum eger bu da ise yaramazsa dogumhanede rahmine ince bi aletle giris yapcam ddi. 😕 basina böyle bisey gelen varmi. Bu uygulamadan korkuyorum zaten dogumum da travma etkisi yaratti bende. Bebegin basi kanala inmeyince doktorum eliyle cok fazla mudahale yapti cok canim yandı. En sonunda sezeryan oldum. Neyse iste simdi sonuc bu. Dogum yaptım ama kurtulamadm dertten. Fikir verebilecek olan var mi.