5 gün önce kızıma kan ilacı başlattık sağlık ocağı verdi. Kızım 4 aylık dün damlayı verdikten 1 saat sonra kusmuğunda kızarıklıklar geldi. Bugün kakasında küçük küçük kan parçaları oldu. Normal mi damladan kaynaklı mı böyle bişey başına gelen ya da bilen varsa yardımcı olabilir mi