Kızlar merhaba.
12 gün önce normal doğum yaptım ve ilk günden beri karnım acayip ağrıyor hiç yatıp uzanmak istemiyorum çünkü yattiktan sonra kalkmaya calisirken karin agrisindan duramıyorum.
Ve karnim sanki hiç dogum yapmamisim gibi duruyor gelenler bunu ne zaman doguracaksin diye dalga geçiyor. Benim hamilelik oncesi göbeğim yoktu. Normal doğum sonrası böyle göbeği olanlar ne yaptı? Normal mi benim durumum?