İyi bir eş iyi bir baba olan adama çiçek gönderiyor olsaydınız nota ne yazardınız?
Takashayaz iyi ki varsın yazardım , kısa ve net uzun uzun notları pek sevmiyorum 😁
agacsizkoala o uzun yaziyor ama özensiz olur şimdi 😄