gocebebirbayan Bebekleriniz kaç numara ayakkabı giyiyor ? Ayağını mezura ile ölçüp internetten baktım 23 çıktı 14 aylık. Doğru mu ölçtüm acaba ? Siz nasıl ölçüyorsunuz ?
Nesli06 gocebebirbayan bebeğiniz kaç aylık? Benim kızım 15 aylık 19 numara giyiyor. İnternetten bakın isterseniz bebek ayak numaralarına. Sizinki fazla çıkmış geldi gibi bana.
Bebegimm1 gocebebirbayan 15aylik 23 giyiyor erkek bebk olcmuyorum ayakkabasi sknca buyuk numara aliyorum deneyerek alin sizde kalip faln da fark edebilir 🌸
JackDaniels gocebebirbayan Nike 21 giyiyor adidasta 22.5😂🙄 Ya iade-değişim seçeneği olan bi yerden alın yada deneyerek mağazadan alın. Benim bebikomda 14 aylık ama sanırım genel olarak 21.5 diyebilirim😂
Birkucuksayrameselesi gocebebirbayan su sekil olcup yapmıyorum ama 21 numara kucuk geliyor 22 tam 22.bucuk yada 23 numra almam lazm suan kizima 22 aylik bu arada.
puffthemagicdragon Ayakkabı kaliplarina göre değişiyor. Deneyip almanız en temizi. Viccoda mesela ayağına kesinlikle olmayan spor ayakkabı da var, ama 22 numara bot, 23 numara panduf da oluyor. İnternetten alamıyorum ben ayakları da tombik diye.
gocebebirbayan puffthemagicdragon deneyip alamıyorum. Olduğum bölgede vicco satan bir mağaza vs yok. Mecburen internet üzerinden alıyorum
gocebebirbayan Bebegimm1 maalesef deneyemiyorum. Çünkü vicco almak istiyorum mağazası yok. Netten almak zorundayım. Daha önce de biri yardımcı olmuştu mezura ile ölçüp vicconun ayak numarasına bakıp almamı söylemişti ve bebeğime iyi olmuştu ilk adımdı ama o
gocebebirbayan JackDaniels vicco nun kendi sitesinden sipariş verdim burda mağazası yok ya da satan başka bir mağazada yok
Demirac19 gocebebirbayan bebeğim 15 aylık 23 numara giyiyor ama her bebeğin ayağı ve ayakkabılar farklı giydirmeden bilemezsiniz
Bebegim_28 gocebebirbayan kızım 10 gün sonra 17 aylık olucak. 21 numara giyiyor çok az büyük geliyor 2 3 ay daha olur bu ayakkabı Nike markalı spor ayakkabı.. Mesela vicco yazlık alıcam 1 2 ay sonra yorumlara bakınca 1 numara büyük almam lazım kalıbı küçük bunları da göz önünde bulundurmak lazım
Bebegimm1 gocebebirbayan bende oyle olctum ilk ayakkabi aldigimda sonra sıkınca bir numara buyuk alarak devam ettim 23 alip deneyin ama 23 de cok buyuk durmuyor benm oglumun ki oyle yani buyuk gozukmuyor ayaklari 🤷🏻♀️
Littlebird gocebebirbayan 18 aylık şu an ilk ayakkabısını 1 yaşındayken ilk adım ayakkabısı en küçük numara 19 aldım. Hediye 21 no ayakkabı geldi şu an biraz büyük ama onu kullanıyoruz sandalet aldım şimdi yeni onu da 21-22 aldım
gocebebirbayan Littlebird benimkinin ayağı da 22,5 numara geldi ama o numara ayakkabı yok. Birde çok çabuk büyüyor diye 24 sipariş ettim. Kötü mü oldu bilmem. Benimkinin ayakları az büyük sanırım gören öyle söylüyor 🙈 el parmakları da uzun
Littlebird gocebebirbayan büyük olabilir tabi özellikle erkekse daha büyük oluyor. 23 çabuk büyüyecek büyükten zarar gelmez giydirin rahat yürüyorsa idare edersiniz çok büyük olursa ya değiştirirsiniz daha da bir küçüğünü alırsınız
gocebebirbayan Littlebird kız ama büyük 🤔🙈 sürekli ayakkabı al al yeni yeni kaldırıp atıcaz mecburen , uzun giysin biraz diye büyük söyledim 1 numara. Annem ile kvalidem de bizde büyük aldık sizlere uzun süre giyin diye dediler öyle yaptım. Kalkına da bakmadım ya bir bakim bakalım 🤦🏻♀️
RainOverMe Ayagının arkasını duvara dayayıp parmak ucundan ölçü alın, en dogru olçüm bu sekıl dıyorlar ne kadar dogruysa artık. Genelde buyuk fırmaların cm olarak ölcüsü oluyor ınternet sıtelerınde. Kızım 19 aylık olacak adıdas 21 numara gıyıyor ama ıkı uc ay daha olur gıbı cok az bosluk var. Bazı ayakkabıların kalıbı dar ya da genıs oluyor bu da yazıyor dar kalıp vs dıye. Tabı her fırmada var mı bılemıyorum sımdı. Vıcco hıc kullanmadım🌺