barbarosunannesi Kızlar piezzo harikalar yaratıyor.Suan 6.saatimdeyim hastane odasında sanki grip olmusumda burnum tıkanık gibi .29 yaşımdayım keske önceden olsaymisim.en çok korktuğum üşüme olayı bile zor geçmedi Düşünen arkadaşlar soru sorabilir💕
Balkizlarim barbarosunannesi hayırlı olsun ve geçmiş olsun 🌸🌸 Ay ben kaşimaya korkarım bir müddet içim bile bir tuhaf oldu 😂💖
Babykitteniscomin barbarosunannesi geçmiş olsunn bende çok istiyorum bana da bi gün nasip olur insallah 😹 çocuğunuz küçük mü darbe açısından kafamda biraz soru işareti var benim biraz büyümesi daha iyi olacak galiba 2 yaşına geliyo
barbarosunannesi Babykitteniscomin 31 aylık çok dikkat etmek gerekir.biraz daha anlıyor çok şükür 🥰sagolun
Deeryaaaa Bir ay öncesi çok takmıştım kafama , ailemi ikna edip olmayı çok düşündüm, sonra sevap günah kısmına geldim düşüncelerimin, geri vazgeçtim. Beni çok rahatsız ediyor burnumun uzun oluşu 😶 ama işte 🤷🏻♀️ hayırlı olsun sizin adınıza çokkk sevindim 🌈
barbarosunannesi Deeryaaaa bende hep taktım cocuklugumdan beri ailem hiç destek olmadı .eşim sağolsun yanımda hep . teşekkür ederim 🥰
barbarosunannesi BurcuKucuk sağ gözümun altı morarmaya başladı .şişme yok şuan acidansa iyidir diyorum sağolun , 🥰
H_e_y_o barbarosunannesi merhabalar çok geçmiş olsun . Nerede ve ne kadara yaptırdınız acaba. Korkudan oteliyorum bu konuyu. En son burun ucu dolgusu düşündüm ama bunu da araştırınca ısındım bı ,:)
barbarosunannesi H_e_y_o burun ucu bende çok düşündüm ama en az 4000 TL ve kalıcı değil .uğur harputluogluna 16 bine yaptırdım ada tıp hastanesinde oldum .tabi.isleme göre de değişir fiyatlar.Pendik’te kendi muayenehanesi var . teşekkür ederim.bende çok pişmanım bu zamana kadar yaptirmadigima ☺️
aybikreis barbarosunannesi Çok iyi olmuş 🤩 Ben de septum yamukluğu ve polip için olucam. Azıcık estetik dokunuşu istesem yapar mı acaba 😂
alinaannee barbarosunannesi alttaki olan yeni demi bence çok güzel olmuş çok kibar duruyor güle güle kullan geçmiş olsın 🌸