Ya kizlar affınıza sığınarak soruyorum ben doğum yaptığından beri düzenli bir şekilde adet oldum ama bu ay afedersiniz birlikteliğimiz sürtünerek oldu vajinamin üstünde yani adetim gecikti acaba hamile miyim diye tedirgin oluyorum hamile kalma olasılığım var mı sizce çok özür diliyorum bu soruyu sormak zorunda kaldım