Merhaba Anneler
Dün doktor randevumuz vardı, ek gıda tadımlarina baslayabilecegimizi söyledi doktorumuz. Çok mutlu oldum. Çünkü bebeğim yemek görünce deliriyordu yemek istiyordu. Başlarda merak ediyor diye düşündük ama elimizde bir materyal olunca değil yemek olunca kudurup elimize saldırıyor alamayınca ağlamaya başlıyordu.
Doktorumuz ilk başta sebze çorbası önerdi. Patates havuç ve pirinç ile çorba yaptım. Doktorumuz bunlardan alerjik reaksiyon yasamiyorlar çoğunlukla beraber verebilirsin demişti. Hepi topu 1 tatlı kaşığı verdim ama dünyalar benim bebeğin oldu sanki ta ki son lokmasinda öğürene kadar 😂 doktorumuz normal olduğunu söyledi. 2. Hafta yoğurt, 3. Hafta meyve 4. Hafta muhallebi ekleyerek devam edeceğiz. Siz de durumlar nasıl 🤗