Benımkıde 3 ay 3 günlük yaklaşık 1 aydır emmiyor emerken ağlıyor mama biberon deli gibi saldırıyor sütte var ama böyle emmezse oda gidicek gibi geceleri ve gündüz iki yada üç kez çok nadir emiyor elimden geldiğince vermeye çalışıyorum bakalım inş süt bitmeden düzelir