Trkn-6 6 saat Suni sancı çektikten sonra sezeryan oldum genel anestezi ile. Çok memnunum. Hemen toparlandim, gece doğum oldu ben öğlen gezip dolaştım. Sadece hapşırmak, öksürmek, kahkaha atmak ve yattığın yerden doğrulup kalkmak biraz zorladı. Onlarda 1 haftada tamamen yok oldu. Durup geriye bakınca iyi ki sezeryan olmuşum diyorum normal dogurucam diye bebeğimi riske atıyordum az kalsın