Dogum parasini nasil alacaginiz isyerinize gore degisir cunku aldiginiz raporu sgk ya hangi turde islerlerse paranizda o sekilde yatiyor ornegin ben toplam 4 ay 2 ay dogum oncesi 2 ay dogum sonrasi raporumu 3 ayri parcada aldim ilk 2 ay tek seferde islendi aldim geri kalan 2 ay 1ay + 1ay seklinde islendi o sekilde aldim ayrica bende istifa ettim iznim bitince rapor paranizi etkilemez cunku zaten istifa edene kadar odeneklerinizin tamamini almis oluyorsunuz zaten