biimiyomyardimet serum olanlardan alabilirsiniz birde şırınga alın 2 CC çekip şırıngayla burnunu açabilirsiniz hem fiyatı tekli flakonlara göre çok çok uygun hemde içindeki sıvı aynı izotonik su diyip alabilirsiniz.şırından sıkamam derseniz elinizdeki flakonların içine 2 CC koyup ondanda sıkabilirsiniz bitanesini atmayın dursun elinizin altında. YouTube dan bakabilirsiniz izotonik su ve şırıngayla burun temizleme diye