Kızlar merhaba. Biz oğlumuza VİVENSE mavi örgülü ahşap beşik aldık ama hiç kullanamadık desem yeridir. 4 aya kadar sadece gece uyudu içinde. Gündüz bizim yatağımızda yatırdım. Dönmeye başlayınca hiç uyumadı içinde. Hareketli uyuduğu İçin beşiğe ayakları çarptıkça uyandı. Yerde yatıyor şu an🤣 Resimleri ekleyeceğim şimdi. Sıfır fiyatı 1800 şu an . Ben çok çok uyguna veriyorum ve dediğim gibi çiziği bile yok. Tülü yatağı 3 adet yastığı örgüsü hepsi içinde. Resimleri ekliyorum♥️