Küçüklüğünden beri çok güzel yemek yiyen çocuğum vardı taa ki 2 3 ay öncesine kadar 😔 Şuan 33 aylık kesinlikle yemeği zorla yediriyorum iyice zayıfladı zaten hareketli bi çocuk gün içinde fırıldak gibi yerinde durmuyor . Multivitamin, balık yağı, pekmez, propolis de kullanıyorum ama yok aksine fayda etmiyor. Sık sık hasta olmaya da başladı 1 hafta öncesi grip oldu şimdide geniz akıntısına çevirdi. Valla yoruldum artık abur cubur versem 2 dakika düşünmez yer. Neler yapabilirim yemek yemesi için zira yoruldum 😒