Aysee2802 doktorumuz ikinci hatta üçüncü ayında bile sütü gelen, mamayı bırakan hastalarının olduğunu söylemişti. Nitekim bende öyle olmadı, biz hep mama meme gidiyoruz, 5.5 aylık olduk. Artık olmayınca olmuyor diye kabullendim. Emzirmeyi hiç bırakmadım, dediğiniz gibi bana da hiçbir yiyecek içecek etki etmedi. Mamayı kestirmese de azımsanmayacak etkisi olan tek şey Solgar Brewers Yeast hapı oldu, hala kullanıyorum.